Główny specjalista
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157176
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób
z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®.
Zakres zadań
- Wykonuje czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, bierze udział w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), przygotowuje projekty dokumentów postępowania, czuwa nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności, celem zapewnienia właściwego przebiegu postępowania, opracowuje i publikuje ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Urzędu.
- Kompletuje, porządkuje i właściwie przechowuje dokumentację związaną z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, wypełniając przesłanki wynikające z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz prowadzi ich rejestr.
- Sporządza stanowiska (opinie) dotyczące formularzy i wniosków o udzielenie zamówień publicznych, pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, zarządzeniem Dyrektora Generalnego Ministerstwa w sprawie udzielania zamówień publicznych oraz uregulowań związanych z zamówieniami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej.
- Prowadzi rejestr zamówień, a także przygotowuje dane dotyczące udzielonych i procedowanych zamówień publicznych na potrzeby informacji dla różnych instytucji, sprawozdań, udzielanych odpowiedzi itp.
- Doradza pracownikom komórek organizacyjnych Ministerstwa m.in. w zakresie prawidłowości opisania przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości zamówienia, wyboru trybu rozeznania rynku, etc.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych jako sekretarz
komisji przetargowej lub realizowaniu jego zadań
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
- znajomość przepisów prawa europejskiego związanych z obszarem zamówień publicznych
- znajomość przepisów kodeksu cywilnego (w zakresie umów)
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (w zakresie zasad finansów publicznych oraz planowania i sprawozdawczości w sektorze finansów publicznych)
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- komunikatywność
- rzetelność
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku nie jest...
Dodano: 2025-10-16
Krajowe Centrum Hodowli Zwierząt
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Branża: hodowla zwierząt Forma zatrudnienia: umowa o pracę Zakres obowiązków: Organizowanie i prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne, zgodnie z ustawą z Prawo zamówień...
Dodano: 2025-10-14
Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
-
Zakres obowiązków: analiza dokumentacji postępowania, przygotowanie statystyk i analiza danych, współpraca z innymi działami, uzupełnienie dokumentacji przetargowych, archiwizacja...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
