Główny specjalista
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151306
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Koordynuje oraz nadzoruje realizację zadań zespołu w zakresie kształtowania struktury organizacyjno-etatowej Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA”, w tym prowadzenia dokumentacji etatowej
- Koordynuje, analizuje i opiniuje zmiany organizacyjne, etatowe oraz organizacyjno-etatowe w komórkach organizacyjnych Komendy Głównej Policji
- Koordynuje i opracowuje projekty aktów prawnych regulujących problematykę organizacyjną Komendy Głównej Policji w tym projekty zarządzenia Komendanta Głównego Policji w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji, projekty zarządzeń organizacyjnych i rozkazów organizacyjnych Komendanta Głównego Policji oraz opiniuje projekty uregulowań dotyczących organizacji komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji
- Koordynuje działania w zakresie doskonalenia zasad organizacji i działania Komendy Głównej Policji i podległych jednostek organizacyjnych Policji oraz opracowuje modelowe rozwiązania w sferze ich zorganizowania
- Monitoruje i analizuje efektywność organizacyjną Policji, pod względem zgodności z zasadami organizacji i zakresem działania, struktury organizacyjne jednostek Policji
- Koordynuje sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma skierowane do KGP z zakresu problematyki organizacyjno-etatowej
- Bierze udział w pracach zespołów powołanych do opracowania projektów aktów normatywnych oraz założeń projektów aktów normatywnych o istotnym znaczeniu dla funkcjonowania Policji
- Opracowuje wytyczne dla jednostek organizacyjnych Policji w zakresie sporządzania i aktualizacji dokumentacji organizacyjno-etatowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu zarządzania lub prawo lub administracjadoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 5 lat pracy w obszarze organizacyjno-etatowym
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych w zakresie zagadnień organizacyjnych
- Umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, argumentowania, obsługi programów komputerowych (środowisko Microsoft Office) i urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2025-05-05
Centrala NFZ
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
GŁÓWNE ZADANIA: zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów, w tym przekazywanie pism do rozpatrzenia według kompetencji do innych jednostek organizacyjnych i...
Dodano: 2025-05-05
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i...
Dodano: 2025-05-05
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
