Inspektor nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor nadzoru budowlanego
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 158381
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu i praca poza siedzibą Inspektoratu (na terenie powiatu siedleckiego) polegająca na przeprowadzaniu kontroli obowiązkowych, kontroli budów, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i wizji lokalnych (w tym praca na wysokości),
- praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
- praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
- praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
- czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
- budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku, na którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.
Zakres zadań
- planowane i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych,
- przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego,
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie katastrof budowlanych w celu zbadania ich przyczyn i okoliczności ich powstania,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie,
- przygotowywanie informacji o wynikach przeprowadzanych kontroli w celu sporządzania odpowiednich sprawozdań,
- kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji,
- przeprowadzanie kontroli w terenie,
- opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism,
- przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie odpowiedzi,
- prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwadoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
- prawo jazdy kategorii B,
- dobra organizacja pracy,
- samodzielność i sumienność,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość programów MS WORD i EXEL,
- znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- umiejętność samodzielnej i fachowej oceny zagadnień technicznych oraz stosowania przepisów prawa budowlanego w ramach wykonywanych zadań kontrolnych w terenie,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń,
- znajomość systemu elektronicznego zarządznia dokumentami EZD RP
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2025-12-08
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki
-
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:a)prowadzenie spraw związanych z realizacją rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków;b)wprowadzanie zmian w części opisowej...
Dodano: 2025-12-07
URZĄD MIASTA I GMINY W SKARYSZEWIE
Lokalizacja: mazowieckie / Skaryszew
-
Szczegółowy zakres obowiązków w ogłoszeniu o naborze:bip.skaryszew.pl zakladka praca stanowisko Inspektor ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego Wymagania konieczne: Zawód:...
-
1.opracowywanie rocznego harmonogramu wykonywania zadań obronnych,2.opracowanie i aktualizowanie regulaminu organizacyjnego Sądu Rejonowego w Wołominie na czas zewnętrznego zagrożenia...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
