Inspektor
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156261
Warunki pracy
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera
- wyjazdy służbowe
- wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
- na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,
- wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,
- przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,
pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,
w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich, - jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braillea, winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.
Zakres zadań
- współpracuje z użytkownikami systemów teleinformatycznych będących we właściwości Wydziału Państwowego Rejestru Granic i Nazw Geograficznych (PRGNG), w tym świadczy im pomoc merytoryczną, w celu zapewnienia sprawnej obsługi tych systemów przez użytkowników
- wykonuje czynności związane z obsługą administracyjną ww. systemów oraz uczestniczy w pracach związanych z ich rozbudową, w tym przygotowuje i ewidencjonuje porozumienia i wnioski w celu zapewnienia dostępności tych systemów i dostosowania ich do wymagań użytkowników
- prowadzi działania informacyjne i promocyjne skierowane do użytkowników ww. systemów i odbiorców danych w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji dotyczących użytkowania ww. systemów i danych
- prowadzi bazę danych państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju (PRG), w tym przetwarza, aktualizuje i kontroluje jakość danych w celu zapewnienia ich kompletności
- udostępnia dane zgromadzone w bazie danych PRG, a także sporządza raporty, wykazy, sprawozdania, w tym dane tworzące adres uniwersalny, w celu umożliwienia efektywnego ich wykorzystania przez użytkowników
- wykonuje czynności związane z weryfikacją danych gromadzonych w PRG, w tym współpracuje z dostawcami i odbiorcami danych, w celu zapewnienia kompletności i odpowiedniej jakości danych.
- prowadzi dokumentację będącą we właściwości wydziału PRGNG, w tym obsługuje repozytorium i bazy danych, w celu zapewniania efektywnego dostępu do danych, dokumentów i materiałów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość zagadnień dotyczących systemów informacji przestrzennej
- znajomość narzędzi do przetwarzania danych przestrzennych, w tym ArcGIS, QGIS.
- umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz aktów wykonawczych do tych przepisów
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość internetowych technologii informacyjnych, w tym posiadanie umiejętności praktycznych w zarządzaniu podstawowymi usługami internetowymi tj. www, ftp, poczta elektroniczna
- znajomość zagadnień dotyczących realizacji działań informacyjnych i promocyjnych
- znajomość baz danych
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Urząd Miasta Podkowa Leśna
Lokalizacja: mazowieckie / Podkowa Leśna
-
Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu ochrony środowiska, w tym związanych z wywozem nieczystości płynnych, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wymianą eternitu, kontrola...
Dodano: wczoraj
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
-
Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer...
-
1. Prowadzenie Biura Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Pułtusku.2. Prowadzenie biura podawczego Sądu Rejonowego w Pułtusku.3. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów. Wymagania...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
