Kierownik ds. obsługi sklepu
Delikatesy Centrum to ogólnopolska sieć supermarketów, która od ponad 20 lat zaopatruje swoich klientów w podstawowe produkty spożywcze. Jesteśmy częścią Grupy Eurocash, największej polskiej firmy zajmującej się hurtową dystrybucją produktów FMCG.
Realna szansa na rozwój, jasny podział obowiązków, dedykowane ścieżki szkoleniowe – to wszystko i jeszcze więcej dostaniesz u nas już od pierwszego dnia!
- Nadzorowanie codziennego funkcjonowania sklepu oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta
- Zarządzanie zespołem pracowników, planowanie grafiku i delegowanie zadań
- Kontrola wyglądu i ekspozycji produktów w sklepie
- Udział w szkoleniach i wdrażanie najlepszych praktyk sprzedażowych
- Doświadczenie w zarządzaniu personelem w handlu detalicznym
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy
- Energiczność, komunikatywność i chęć rozwoju zawodowego
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym i aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne
- Stabilną umowę o pracę na pełny etat
- Wynagrodzenie 6800 zł brutto + premia do 1700 zł brutto
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, program stypendialny dla dzieci
- Możliwość awansu wewnętrznego i udział w szkoleniach zawodowych
- Paczki i bony okolicznościowe
Zobacz podobne oferty
-
Do Twoich zadań będzie należeć: Budowanie zespołu – rekrutacja, wdrażanie, motywowanie oraz dbanie o rozwój pracowników Efektywne delegowanie zadań i rozliczanie ich realizacji...
-
Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie...
-
Realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta Zapewnienie właściwej organizacji pracy zgodnie z obowiązującymi standardami pracy Dbanie o...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
