Kierownik / Kierowniczka Zakładu Rehabilitacji
Nasz zespół to młodzi, dynamiczni specjaliści, którzy wspólnie tworzą przyjazną i wspierającą atmosferę.
- Zarządzanie: Operacyjne kierowanie placówką, w tym planowanie i koordynacja pracy personelu.
- Jakość: Nadzór nad jakością usług rehabilitacyjnych i satysfakcją pacjentów.
- Finanse i Cele: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych.
- NFZ i Kontraktowanie: Współpraca z NFZ i innymi instytucjami w zakresie rozliczeń i kontraktowania.
- Standardy: Wdrażanie i monitorowanie procedur wewnętrznych i zgodności z przepisami.
- Rozwój: Opracowywanie nowej oferty i wdrażanie nowoczesnych metod terapeutycznych.
- Wykształcenie: Wyższe (fizjoterapia, zarządzanie w ochronie zdrowia lub pokrewne).
- Doświadczenie: Min. 2 lata na stanowisku kierowniczym w placówce medycznej.
- Umiejętności Kliniczne: Znajomość i stosowanie zaawansowanych technik (terapia manualna, PNF lub NDT-Bobath).
- Prawo: Praktyczna znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania zakładów medycznych i rehabilitacji.
- Zespół: Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu personelem medycznym.
- IT: Znajomość systemów informatycznych wspierających zarządzanie (HIS, rozliczenia z NFZ).
- Stabilność: Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej placówce.
- Wynagrodzenie: Atrakcyjne, adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia.
- Wpływ: Realna możliwość kształtowania strategii i rozwoju zakładu.
- Rozwój: Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych.
- Środowisko: Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie doświadczonego zespołu.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
1. Administratorem i odbiorcą Państwa danych osobowych pozyskanych w związku z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego jest Sawimed Sp. z o. o. ul. Siekierkowska 8, 00-709 Warszawa.
2. Pozyskane dane osobowe w postaci:
• imię (imiona) i nazwisko;
• data urodzenia;
• dane kontaktowe wskazane przez taką osobę;
• wykształcenie;
• kwalifikacje zawodowe;
• przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
będą przetwarzane przez osoby zatrudnione w Sawimed Sp. z o. o. oraz podmiot przetwarzający działający dla Sawimed Sp. z o. o. na podstawie umowy między stronami.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu:
a) ocena kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które jest prowadzona rekrutacja oraz wybór odpowiedniej osobę do pracy,
b) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o pracę,
c) prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, lecz nie dłużej niż 1 rok.
4. Podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez uczestnictwo w procesie rekrutacji oraz następujące przepisy prawa:
• przepis prawa tj. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (art. 221 § 1 kodeksu pracy)
• zgoda (art.6 ust.1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, jeżeli z własnej inicjatywy zostały przekazane dane inne niż wskazane powyżej.
• uzasadniony interes (art.6 ust.1 lit. a RODO) w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Uzasadniony interes polega na konieczności sprawdzenia umiejętności i zdolności, aby dokonać oceny i wyłonić najbardziej odpowiedniego kandydata.
5. Państwa dane pozyskane w związku z realizowanym procesem rekrutacyjnym przetwarzane będą do momentu zakończenia tej rekrutacji i/lub 1 rok na podstawie udzielonej zgody w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
6. Państwa dane osobowe mogą być ujawnione następującym kategoriom odbiorców:
• upoważnionym pracownikom i współpracownikom Sawimed Sp. z o. o.,
• podmiotom świadczącym wybrane usługi na rzecz Sawimed Sp. z o. o. w tym: usługi prawne, pośrednictwa pracy oraz inspektorowi danych osobowych.
7. Dane będą ujawniane wyłącznie zaufanym odbiorcom i przetwarzane jedynie w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy.
9. W odniesieniu do danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
• prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek koniecznie do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Bez podania danych, nie jest możliwy udział w rekrutacji.
1. W przypadku stwierdzenie nieuprawnionego zbierania/ przetwarzania danych lub innych sytuacji wskazujących na nieprawidłowości zdarzenie takie, należy zgłosić do Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pan Jacek Gołdych za pośrednictwem e-mail iodo@sawimed.pl tel. +48 518 053 702 lub listownie na adres Sawimed Sp. z o. o. ul. Siekierkowska 8, 00-709 Warszawa.
Zobacz podobne oferty
-
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie zespołem pracowników – lekarzy, asystentek, higienistek, recepcjonistek, techników radiologów motywowanie i...
-
Rola Lidera Rehabilitacji Kierowanie Operacyjne: Pełne zarządzanie zakładem rehabilitacji i koordynacja pracy zespołu. Wyniki i Jakość: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych oraz...
-
Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne zakładem rehabilitacji, w tym planowanie i koordynowanie pracy personelu. Nadzorowanie jakości świadczonych usług rehabilitacyjnych i dbanie o...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
