Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
- Odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów
- Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi
- Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii
- Osoby komunikatywnej i otwartej na rozmowę z klientem
- Z dobrą dykcją i umiejętnością wielozadaniowej pracy
- Biegle posługującej się językiem czeskim (warunek konieczny)
- Potrafiącej sprawnie obsługiwać komputer, skrzynkę mailową oraz chat
- Grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9:00–21:00, 7 dni w tygodniu) – niemniej jednak szukamy osób, które mogą pracować zarówno w weekendy jak i w godzinach popołudniowych
- Zatrudnienie na umowę zlecenie
- Prywatną opiekę zdrowotną i kartę Multisport
- Program poleceń pracowniczych
- Cykl szkoleń rozwijających Twoje umiejętności
Zobacz podobne oferty
-
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
-
Kontakt telefoniczny z gotową bazą klientów zainteresowanych odnawialnymi źródłami energii Prezentacja oferty i finalizacja umów sprzedażowych na produkty OZE (pompy ciepła, fotowoltaika,...
