Konsultant ds. obsługi klienta
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
- Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
- Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
- Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
- Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
- Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
- 2-tygodniowe szkolenie wstępne
- Hybrydowy model pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
- Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Lokalizacja: mazowieckie / Nowe Opole
-
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Dodano: wczoraj
Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i...
Dodano: wczoraj
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
