Konsultant ds. obsługi klienta
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
- Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Prowadzenie i nadzorowanie procesów serwisowych.
- Przestrzeganie standardów i wytycznych projektowych; wspieranie celów zespołu i kształtowanie pozytywnej atmosfery pracy.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B1.
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
- Szybkie uczenie się, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność.
Oferujemy:
- Dwutygodniowe szkolenie wstępne.
- Model pracy hybrydowej po początkowym okresie stacjonarnym.
- Umowę o pracę; stabilność zatrudnienia.
- Programy rozwojowe, coaching, możliwości nauki i rozwoju.
- Współpracę w wsparciu i zintegrowanym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Dodano: wczoraj
Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Dodano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Obsługa klientów w języku niemieckim i angielskim (telefoniczna oraz mailowa) Odbieranie połączeń i realizacja celów jakościowych Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów obsługi...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
