Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Ogłoszenie numer: 9906874, z dnia 2025-06-02
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi.
- Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji.
- Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia.
- Wspieranie klientów w aspektach technicznych i administracyjnych.
Wymagania
- Znajomość języka norweskiego na poziomie C1, angielskiego B2.
- Kompetencje techniczne i administracyjne.
- Umiejętność pracy zespołowej, pozytywne nastawienie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami typu CRM.
Oferujemy
- Pakiet opieki zdrowotnej i ubezpieczenie życiowe.
- Rozbudowany pakiet benefitów, w tym szkolenia i kursy językowe.
- Możliwości rozwoju i awansu zawodowego.
- Elastyczność godzin pracy, system zmianowy.
Zobacz podobne oferty
-
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
-
Tasks: Imagine a cozy evening by the koselig fire, hygge in the air, and your favorite show playing without a glitch. Your mission? To make sure every viewer feels that same warmth and comfort....
-
Wsparcie dla użytkowników duńskojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Techniczna pomoc dla entuzjastów streamingu. Przetwarzanie skarg z empatią, utrzymywanie zaufania. Pierwszy punkt...
