Konsultant telefoniczny
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
- wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, - mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej, - komunikatywność, z umiejętnościami negocjacyjnymi i znajomością technik sprzedaży, -łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z kontrahentami, - dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
Siedlce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Zobacz podobne oferty
-
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
-
Opis stanowiska telefoniczne pozyskiwanie nowych uczestników szkoleń i usług doradczych organizowanych przez firmę realizacja planów sprzedażowych współpraca z menedżerami przygotowującymi...
