Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych
- Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów.
- Organizacja i nadzór nad terminami oraz procesem realizacji zleceń.
- Kontrola terminowości przesyłek i tworzenie raportów.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Doświadczenie w zarządzaniu zleceniami.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Znajomość MS Office, ERP oraz język angielski jako atut.
- Pracę w zespole o luźnej atmosferze.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
- Pakiet benefitów: szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet sportowy.
Prosimy o zawarcie w dokumentach klauzuli, udzielającej nam zgody na przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych:
-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".
Alternatywnie:
-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
Zobacz podobne oferty
-
Jako Kierownik Zespołu Usług NFZ będziesz odpowiadać za: Koordynację współpracy z NFZ, w tym komunikację z oddziałami Funduszu, nadzór nad przekazywaniem danych oraz reprezentowanie firmy...
