Koordynator (Zespołu) Obsługi klienta logistyki 3PL


Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.
- Aktywne wyszukiwanie i budowanie relacji z firmami potrzebującymi usług logistycznych, takich jak magazynowanie, kompletacja i transport;
- Budowanie partnerskich relacji z Klientami oraz dbanie o satysfakcję ze współpracy;
- Prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert zgodnych z potrzebami klientów;
Kontrola spłaty należności; - Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel);
- Nadzorowanie stosowania standardów obsługi klienta oraz koordynowanie procesów magazynowo – transportowych, udział w audytach, koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w tym bieżące wsparcie specjalistów oraz przyjmowanie zleceń w przypadku nadwyżek pracy;
- Kontrola realizacji celów finansowych;
- Wykonywanie analiz w zakresie obsługiwanych Klientów oraz procesów magazynowo -transportowych, oraz proponowaniu i wdrażaniu rozwiązań podnoszących jakość;
- Rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień;
- Monitorowanie realizacji zleceń realizowanych przez specjalistów od momentu ich przyjęcia do finalizacji, rozwiązywanie problemów operacyjnych, zarówno wewnętrznych, jak i zgłaszanych przez klientów lub przewoźników;
- Aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania Logistyką Kontraktową w obszarze Usług;
- Ścisła współpraca z Kadrą Menedżerską;
- Optymalizacja procesów i udział w projektach usprawniających;
- Zarządzanie dostawcami usług logistycznych związanych z transportem, monitorowanie KPI, planowanie pojemności, oraz reagowanie na zmiany w wymaganiach dostaw.
- 2-5 lat doświadczenia zawodowego w logistyce lub łańcuchu dostaw;
- Pakiet MS Office w bardzo dobrym stopniu;
- Praktyka w organizowaniu pracy zespołu oraz wspieraniu go w realizacji zadań;
- Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, przewoźnikami oraz innymi partnerami biznesowymi;
- Dojrzałość biznesowa, dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- Zdolność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów operacyjnych;
- Orientacja na cel i ciągłe doskonalenie, chęć nauki i zdolność przyjmowania nowej wiedzy;
- Praktyczna znajomość magazynowania, dystrybucji i obsługi klienta.
- znajomość branży TSL oraz wykształcenie kierunkowe tj. transport lub logistyk.
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowym zespole;
- Atrakcyjny system premiowy;
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie karty Multisport;
- Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej (dwa dni home office w tygodniu), spotkania integracyjne, kawa/herbata;
- Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
- Biuro znajduje się pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Zgodnie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z s2024 r. poz. 928), Spółka informuje, że posiada procedurę zgłoszeń wewnętrznych „Procedura zgłaszania przypadków naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SP Europe sp. z o.o.”, dostępny na stronie internetowej https://speautoparts.com/
Zobacz podobne oferty
-
Koordynacja i kontrola przepływu towarów lub dokumentów, Tworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych, Weryfikacja regulaminów, instrukcji oraz dokumentacji technicznej, Opracowywanie analiz...
-
Zadania: Ustalanie harmonogramów dostaw towarów. Bieżący kontakt z dostawcami towarów. Awizowanie dostaw w systemach informatycznych. Rozliczanie faktur za transport towarów w tym kontakt z...
-
Twój zakres obowiązków: planowanie zapasu z uwzględnieniem danych sprzedażowych i sezonowości, składanie zamówień oraz monitorowanie przebiegu ich realizacji, monitorowanie terminowości i...
