Lider Punktów Handlowo-Usługowych
DOŁĄCZ DO MINIT POLSKA!
Zostań Liderem Punktów Handlowo-Usługowych
Kim jesteśmy?
MINIT Polska jest częścią międzynarodowej firmy MISTER MINIT, obecnej na rynku od ponad 60 lat. Tworzymy sieć punktów handlowo-usługowych zlokalizowanych w galeriach i centrach handlowych na terenie całego kraju. Naszą specjalnością są usługi dopasowane do codziennych potrzeb klientów – od napraw obuwia i dorabiania kluczy, po grawerowanie czy serwis zegarków.
Kim jesteśmy?
MINIT Polska jest częścią międzynarodowej firmy MISTER MINIT, obecnej na rynku od ponad 60 lat. Tworzymy sieć punktów handlowo-usługowych zlokalizowanych w galeriach i centrach handlowych na terenie całego kraju. Naszą specjalnością są usługi dopasowane do codziennych potrzeb klientów – od napraw obuwia i dorabiania kluczy, po grawerowanie czy serwis zegarków.
Lider Punktów Handlowo-Usługowych
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja rola jako Lidera
- Na tym stanowisku będziesz samodzielnie odpowiadać za prawidłowe funkcjonowanie kilku punktów handlowo-usługowych w swoim regionie. To również praca w terenie, wymagająca częstych podróży służbowych, bez rutyny i monotonii.
- Szukamy osoby, która potrafi szybko reagować na pojawiające się wyzwania, sama proponuje rozwiązania i potrafi je wdrożyć w życie. Lider to nie tylko osoba nadzorująca – to także wsparcie dla zespołu i przykład do naśladowania w codziennej pracy.
Do Twoich kluczowych zadań należeć będzie:
- aktywne zarządzanie sprzedażą – wspieranie pracowników w osiąganiu wyników i realizacji planów,
- rozwiązywanie problemów na bieżąco – od spraw organizacyjnych, po kwestie techniczne,
- organizacja pracy zespołów: układanie grafików, kontrola czasu pracy, motywowanie pracowników,
- prowadzenie szkoleń i doszkalanie zespołu tak, aby każdy punkt pracował na wysokim poziomie,
- monitorowanie stanów zapasów oraz dbanie o jakość obsługi klienta,
- współpraca z administracją centrów handlowych i biurem firmy przy realizacji projektów.
Czego oczekujemy?
- wykształcenia minimum średniego,
- doświadczenia w zarządzaniu większym zespołem (minimum 30 osób),
- mile widziane doświadczenie jako kierownik sieci handlowej,
- zdolności technicznych i manualnych,
- praktyki w sprzedaży i obsłudze klienta,
- dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych,
- dokładności, odpowiedzialności i samodzielności,
- prawa jazdy kat. B.
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- samochód służbowy i zadaniowy czas pracy,
- prywatną opiekę medyczną ENELMED,
- kartę sportową Multisport,
- bezpłatne szkolenie wprowadzające (nocleg i dojazd po stronie firmy),
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji z ugruntowaną pozycją na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Zobacz podobne oferty
-
Czym się będziesz zajmować: Wyceną kosztów inwestycji i montaży dla klienta B2B, Koordynowaniem zleceń realizacji podłączeń klienta B2B, Wsparciem technicznym przedstawicieli handlowych,...
Dodano: wczoraj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno, ul. Puławska 46
-
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu...
Dodano: 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo
-
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działu Umiejętności...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
