Manager Kawiarni
Kawiarnia Spektakulinarna to więcej niż miejsce z dobrą kawą – to przestrzeń z misją na Pradze Północ. Poszukujemy doświadczonego Managera, który z pasją do ludzi i zarządzania wesprze nasz inkluzywny zespół, tworząc niezapomniane doświadczenia dla Gości i dbając o sprawne funkcjonowanie naszej wyjątkowej kawiarni. Jeśli zarządzanie z empatią i dbałość o efektywność to Twoje mocne strony, dołącz do nas i pomóż nam rozwijać naszą społeczną misję!
- Sprawne zarządzanie codzienną działalnością kawiarni.
- Zarządzanie zespołem w taki sposób, aby każdy czuł się mile widziany i doceniany.
- Układanie grafików, rekrutacja i onboarding.
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie szkoleń dla pracowników.
- Tworzenie pozytywnej i wspierającej atmosfery pracy.
- Zapewnienie wysokiej jakości produktów i obsługi.
- Kontrola kosztów, optymalizacja procesów, polityka cenowa.
- Dbałość o standardy sanitarne i bezpieczeństwo.
- Współpraca z dostawcami i poszukiwanie ofert.
- Zamawianie towarów i kontrola stanów magazynowych (inwentaryzacja).
- Rozliczanie utargów i prowadzenie dokumentacji.
- Obsługa kasy fiskalnej i terminala.
- Dbałość o wizerunek kawiarni.
- Aktywny udział w promocjach i eventach.
- Doświadczenie w gastronomii (preferowane kierownicze).
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji.
- Elastyczność i umiejętność adaptacji do zmieniających się sytuacji.
- Dobra organizacja pracy własnej i zespołu.
- Proaktywność, odpowiedzialność, zaangażowanie.
- Samodzielność, empatia i uważność na drugą osobę.
- Dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel).
- Aktualna książeczka/orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
- Gotowość do pracy w różne dni tygodnia (weekendy, święta).
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
- Miejsce, które nie tylko serwuje pyszną kawę i ciasta, ale przede wszystkim tworzy atmosferę ciepła, akceptacji i prawdziwej życzliwości :)
- Możliwość realnego wpływu na rozwój kawiarni i wspieranie ważnej misji społecznej.
- Czekają na Ciebie autentyczne relacje, wpływ na rozwój miejsca z misją, elastyczne godziny, wdzięczny zespół i kawa, która naprawdę smakuje lepiej, gdy robisz coś, co ma sens.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez FUNDACJA IDYLLA z siedzibą w Warszawie przy ul. Mazowieckiej11/49 (00-052), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w oparciu o obowiązek wynikający z przepisów prawa – art. 22 1 kodeksu pracy (imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg zatrudnienia); (b) w oparciu o Twoją zgodę (w zakresie pozostały informacji zawartych w CV); (c) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes polegający na przeprowadzeniu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zgoda na przetwarzanie danych może być w każdej chwili wycofana, co nie wpływa na legalność przetwarzania danych przed jej wycofaniem. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie zamierzamy przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jeżeli okaże się to jednak konieczne dla prawidłowej realizacji wskazanych powyżej celów, dane przekazywane będą z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilowania. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: rodo@fundacjaidylla.org.
Zobacz podobne oferty
-
Pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, podtrzymywanie relacji z klientami - branża gastronomiczna. Wymagane doświadczenie na wskazanym stanowisku. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
-
Pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, podtrzymywanie relacji z klientami - branża gastronomiczna. Wymagane doświadczenie na wskazanym stanowisku. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
-
Twoje główne zadania: efektywne zarządzanie restauracją oraz podległym personelem zapewnienie pełnej satysfakcji obsługiwanych Gości poprzez dostarczanie produktów i usług najwyższej...
