Menadżer / Menadżerka rozwoju biznesu
Jesteśmy dużą, renomowaną firmą działającą na rynku od ponad 100 lat. Nasi specjaliści tworzą nowoczesne
i skuteczne rozwiązania w zakresie zabezpieczeń finansowych, pomagając Klientom budować ich stabilną
i bezpieczną przyszłość.
i skuteczne rozwiązania w zakresie zabezpieczeń finansowych, pomagając Klientom budować ich stabilną
i bezpieczną przyszłość.
Pracujemy z ludźmi, którzy cenią profesjonalizm, wysoką jakość obsługi oraz odpowiedzialne podejście do Klienta. Naszą kulturę organizacyjną tworzą etyka, zaufanie i partnerskie relacje - zarówno wewnątrz zespołu,
jak i w kontaktach z Klientami.
jak i w kontaktach z Klientami.
Stawiamy na rozwój, jasne zasady współpracy i skuteczny system szkoleń, który pozwala naszym pracownikom osiągać ponadprzeciętne wyniki i budować długoterminową karierę. Codziennie udowadniamy, że dobre wyniki to efekt profesjonalizmu, zaangażowania i realnego wsparcia, jakie oferujemy naszemu zespołowi
Menadżer / Menadżerka rozwoju biznesu
Miejsce pracy: Marki
Twój zakres obowiązków
- aktywna obsługa Klienta oraz budowanie długotrwałych, partnerskich relacji,
- rozwój bazy Klientów,
- dbanie o najwyższy standard obsługi,
- analiza potrzeb Klientów i udzielanie rzetelnego, dopasowanego do sytuacji doradztwa,
- przygotowywanie ofert i zawieranie umów,
- rekrutacja agentów ubezpieczeniowych – budowanie silnego zespołu i wyszukiwanie talentów,
- wdrażanie i rozwój nowych pracowników – jasny onboarding, mentoring i realne wsparcie w pierwszych miesiącach,
- codzienne wspieranie zespołu poprzez szkolenia, coaching i narzędzia, które pomagają osiągać ponadprzeciętne wyniki,
- motywowanie, monitorowanie i rozwój kompetencji zespołu – nastawienie na rezultaty, ale z ludzkim podejściem.
Nasze wymagania
- wyższe wykształcenie,
- wysoka etyka i kultura osobista,
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pośrednictwie finansowym, bankowości, (handlowcy, leasing, fotowoltaika, branża OZE) oraz w branży nieruchomości, hotelarstwie, turystyce, gastronomii, motoryzacji,
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- zaangażowanie, systematyczność, umiejętność planowania pracy.
To oferujemy
- jasne zasady pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wysokie prowizje,
- premie półroczne i roczne,
- liczne konkursy,
- rozwój zawodowy poprzez rozbudowany system szkoleń i awansów,
- ścieżkę kariery powiązaną z systemem benefitów,
- realizacje marzeń dla miłośników podróży - z nami zwiedzisz cały świat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Portal Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
-
Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod...
Dodano: 2025-11-24
Audiostacja sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce realizacja planów...
-
Opis stanowiska aktywne poszukiwanie nowych klientów i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych prowadzenie działań sprzedażowych i przygotowywanie strategii rozwoju analiza rynku oraz...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
