Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Jeśli jesteś osobą dokładną, komunikatywną i zaangażowaną to poszukujemy właśnie Ciebie do działu Relacji z Klientem!
- Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski,
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji),
- Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym,
- Obsługa poczty oraz infolinii działu.
- Umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim oraz swobodnego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych,
- Dobrej znajomości pakietu Office,
- Dobrej znajomości języka angielskiego w piśmie.
- Studenci i absolwenci turystyki i rekreacji lub kierunków pokrewnych,
- Znajomość regulacji prawnych obowiązujących w turystyce.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - szukamy osób do dłuższej współpracy : )
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe
- Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach
- Prywatna opieka medyczna Luxmed,
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
- Karta lunchowa - 330zł/msc,
- Platforma MyBenefit,
- Praca stacjonarna na Warszawskim Mokotowie - ul. Postępu 17
- WELCOME PACKI :)
- Prywatna opieka medyczna,
- Karta lunchowa,
- Karta Multisport,
- Platforma MyBenefit.
Zobacz podobne oferty
-
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi zajmował/a bieżącą obsługą...
-
Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów Współpraca z różnymi działami firmy Raportowanie często zgłaszanych problemów Wsparcie techniczne Wymagania: Komunikatywność i...
-
Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów Współpraca z różnymi działami firmy Raportowanie często zgłaszanych problemów Wsparcie techniczne Wymagania: Komunikatywność i...