Młodszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego;
- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;
- praca przy komputerze w pozycji siedzącej;
- użytkowanie sprzętu biurowego;
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
- kontakty kilka razy dziennie z przedstawicielami ministerstw oraz innych jednostek administracji rządowej oraz interesantami zewnętrznymi.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z przyznawaniem patronatów honorowych przez Ministra, w tym: analizuje treści dokumentów i ich kompletność, ustala z wnioskodawcą szczegóły i zakres dotyczący patronatu, w celu rekomendowania na podstawie ustaleń zgody bądź odmowy udzielenia patronatu.
- Prowadzi rejestr wydarzeń i spotkań Ministra oraz członków Kierownictwa Ministerstwa, w tym zapewnia obsługę organizacyjną tych spotkań, w celu zapewnienia sprawnej pracy członka Kierownictwa.
- Koordynuje przygotowania udziału Ministra oraz członków Kierownictwa Ministerstwa do wydarzeń objętych patronatem Ministerstwa Energii.
- Prowadzi rejestr wniosków o patronat honorowy/udział w Komitecie honorowym, wpływających do Ministerstwa, w celu zapewnienia dostępu bieżącej informacji z tego zakresu dla komórki organizacyjnej.
- Wspomaga obsługę sekretariatów Ministra, Sekretarzy Stanu, Podsekretarzy Stanu, Dyrektora Generalnego Ministerstwa, w celu zapewnienia ich sprawnej pracy, w tym: obsługuje skrzynkę pocztową sekretariatu Ministra, obsługuje połączenia telefoniczne, udziela informacji interesantom, kieruje ich do właściwych pracowników biura lub innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, nadzoruje prawidłowość obiegu korespondencji wpływającej do sekretariatów kierownictwa w celu zapewnienia sprawnej pracy członka Kierownictwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej lub w administracji
- Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - A2.
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy Umowa na czas określony 12 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony Praca administracyjno- biurowa Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...
-
Warunki pracy naturalne i sztuczne oświetlenia, przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się windy Zakres zadań Rejestrowanie i wyrejestrowywanie czynności prowadzonych w Wydziale...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
