Podreferendarz
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- premanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w departamencie poprzez ewidencję w elektronicznym systemie korespondencji wpływającej do sekretariatu i przekazanie korespondencji wychodzącej do Kancelarii Głównej celem dalszej ekspedycji.
- Przedkłada korespondencję dyrektorowi lub jego zastępcy do dekretacji, prowadzi terminarz spraw i spotkań.
- Wykonuje czynności organizacyjne dotyczące funkcjonowania departamentu, tj.: przekazuje komunikaty, oraz ustalenia organizacyjne odpowiednim komórkom wewnętrznym, zapewnia zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe, wystawia i ewidencjonuje polecenia wyjazdów służbowych pracowników departamentu.
- Archiwizuje dokumenty oraz przekazuje sprawy zakończone do archiwum zakładowego.
- Redaguje pisma i notatki z zakresu właściwości departamentu.
- Udziela informacji telefonicznej interesantom z zakresu właściwości departamentu oraz prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjnym lub w sekretariacie
- Znajomość zasad i specyfiki pracy kancelaryjno-biurowej
- Znajomość zasad, organizacji i funkcjonowania resortu sprawiedliwości
- Znajomość zasad archiwizacji
- Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego z obsługą monitora ekranowego, powyżej czterech godzin dziennie. Budynek nie jest przystosowany dla...
-
Warunki pracy Praca biurowa w siedzibie urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Siedziba Urzędu znajdująca się na ul. Białobrzeskiej 53a jest budynkiem wielokondygnacyjnym, nie...
-
Warunki pracy Pracownik wykonuje czynności w siedzibie urzędu o charakterze statystycznym, związane z pracą przy komputerze, analizą dokumentów w siedzibie urzędu oraz w terenie. Praca...
