Pracownik administracyjno - biurowy
COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punkty skupu zlokalizowane na terenie całej Polski.
Więcej informacji o firmie jest dostępnych na stronie www.zlomrex.pl
W związku z rozwojem Oddziału poszukujemy pracowników na stanowisku:
- Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami
- Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji
- Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO
- Weryfikacja danych, wprowadzanych do BDO przez odbiorców odpadów
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów
- Wsparcie administracyjne pracowników
- Rozliczanie i wystawianie dokumentów księgowych
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- Obsługa kasowa filii
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane w kierunku ochrony środowiska
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska
- Zaświadczenie o niekaralności
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Mile widziana znajomość IFS
- Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę
- Obsługa MS Office
- Umowę o pracę
- Pakiet ubezpieczeń grupowych
- Pakiet medyczny
- Możliwość finansowania przez firmę niezbędnych szkoleń
- Świadczenia w ramach ZFŚS
- Stabilne warunki pracy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Informujemy, że Administratorem danych jest firma Cognor Holding S.A., ul. Zielona 26, 42-360 Poraj. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
-
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: znajomość obsługi komputera
-
Obsługa kancelarii komendy - pisma przychodzące i wychodzace. Pomoc w prowadzeniu archiwum. Pomoc w tworzeniu regulaminów. Zapoznanie się z ewidencją czasu służby, pracy. Kompletowanie...
-
Zapoznanie z programem stażu, obowiązkami, uprawnieniami, przepisami bhp i ppoż. Zapoznanie z regulaminem pracy, strukturą organizacyjną, systemem obiegu dokumentów, zasadami naboru...