Współpracownik ds. Wsparcia Działu Obsługi Darczyńców
UNICEF działa w 190 krajach i terytoriach, nierzadko w najtrudniejszych miejscach na ziemi, aby dotrzeć z pomocą do najbardziej potrzebujących dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z Darczyńcami w celu budowanie z nimi długotrwałych relacji (połączenie wychodzące o charakterze powitalnym w programie)
- Informowanie Darczyńców o działaniach organizacji i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących darowizn
- Wsparcie przy monitorowaniu, rozliczaniu i analizowaniu wyników rozmów telefonicznych
- Udział w pilotażowym projekcie telemarketingowym skierowanym do Darczyńców indywidualnych UNICEF Polska
- Wsparcie przy innych nowo tworzonych projektach
- Posiadającej m.in. 2-letnie doświadczenie w pracy w branży telemarketingowej
- Mówiącej biegle w języku polskim
- Dyspozycyjnej minimum 24 godziny tygodniowo od poniedziałku do piątku, w przedziale godzin 8:00-18:00
- Zaangażowanej, zorganizowanej i systematycznej
- Lubiącej rozmowy telefoniczne i rozumiejącej specyfikę komunikacji w tym kanale
- Znającej pakiet MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość obsługi programów CRM i call center
- Doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej lub fundraisingu
- Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom
- Umowę zlecenie z atrakcyjnym wynagrodzeniem od kwietnia 2024 na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia do końca roku 2024 w większym wymiarze godzin
- Współpraca w trybie zdalnym lub stacjonarnym w biurze na Żoliborzu
- Udział w szkoleniach fundraisingowych
- Wdrożenie i wsparcie Koordynatorów zespołów i Managera
- Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
Zobacz podobne oferty
-
Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące...
-
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach...
-
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku:...