Pracownik Działu Obsługi Klienta
Od samego początku działalność przedsiębiorstwa obejmuje przede wszystkim bezpośredni import, a także dystrybucję detaliczną i hurtową kaw ziarnistych oraz mielonych pochodzących z najlepszych, europejskich palarni.
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień);
- Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek);
- Obsługa programu NAVIREO, platformy Shoper,Apilo, serwisu Allegro oraz MS Allegro;
- Tworzenie list zamówień do przygotowania na magazynie;
- Sprawdzanie poprawności przygotowanych zamówień;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Wykonywanie zleconych zadań przez kierownika zmiany.
- Obsługa sklepu stacjonarnego
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży;
- Biegła obsługa komputera, w tym również dobra znajomość pakietu MS Office;
- Motywacja i zapał do pracy;
- Komunikatywność i otwartość;
- Doskonała umiejętność organizacji pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Zdolność koncentracji i podzielność uwagi;
- Punktualność;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Tygodniowe szkolenie wstępne;
- Pełne przygotowanie merytoryczne i praktyczne przez cały trzymiesięczny okres próbny;
- Przyjazne warunki pracy;
- Praca na pełen etat w systemie zmianowym.
W poniedziałki w godz. 8:00-18:00.
Od wtorku do środy w godz. pierwsza zmiana: 8:00-16:00 i druga zmiana: 10:00-18:00
Od czwartku do piątku w godz. pierwsza zmiana: 8:00 - 15:00 i druga zmiana: 11:00-18:00
- Praca na umowę zlecenie;
- Zdobycie doświadczenia;
- Pracę w młodym zespole.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))."
Administratorem przesłanych danych osobowych jest firma EwTrade Ewa Marzec z siedzibą w Pruszkowie, Al. Wojska Polskiego 32/24; 05-800 Pruszków.Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Zobacz podobne oferty
-
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria...
-
Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Udzielanie informacji na temat produktów i usług....
