Pracownik Recepcji
OmniOffice to dynamicznie rozwijająca się firma działająca od 2012 roku w branży nieruchomości komercyjnych. Oferujemy wynajem powierzchni biurowych na elastycznych zasadach, biur serwisowanych w prestiżowych biurowcach w centrum Warszawy, biur wirtualnych, przestrzeni coworkingowych oraz komfortowych sal konferencyjnych.
- obsługa rezerwacji sal konferencyjnych i wsparcie podczas wydarzeń
- kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- prowadzenie spraw administracyjnych i operacyjnych centrum
- odbieranie telefonów i obsługa korespondencji e-mail
- obsługa płatności, faktur oraz rozliczeń miesięcznych
- dbanie o porządek w przestrzeniach biurowych i salach
- dobra organizacja pracy i punktualność
- komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
- znajomość pakietu Office i podstaw obsługi komputera
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)
- samodzielność, odpowiedzialność i dbałość o szczegóły
- doświadczenie w pracy na recepcji lub w obsłudze klienta
stabilne warunki zatrudnienia
pracę w przyjaznym i dynamicznym środowisku biznesowym
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dostęp do siłowni
lokalizacja w centrum Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
Obsługa recepcji i bezpośrednia obsługa klientów. Udzielanie informacji na temat działalności firmy, usług. Prowadzenie terminarza wizyt i rejestracja wizyt. Obsługa korespondencji...
-
praca na recepcji Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - C1 -...
-
Zorganizowanie stanowiska pracy.Meldowanie gości i rozlokowywanie w pokojach.Gromadzenie i archiwizacja umów oraz dokumentów związanych z obsługą gości.Obsługa komputera i urządzeń...
