Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m
Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok;- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;- umiejętność obsługi komputera;- umiejętność obsługi telefonu;- doskonała znajomość języka polskiego;Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ możliwa premia;Pracodawca oferuje również możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu.
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i...
-
Codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi – mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i...
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
