Radca
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza
administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Opracowuje strategię działań w mediach społecznościowych.
- Tworzy plan komunikacji oraz koordynuje opisy przygotowane przez współpracowników na kanały społecznościowe (w tym montuje proste filmy i tworzy grafiki na media społecznościowe)..
- Współpracuje z Centrum Informacyjnym Rządu, resortami, innymi organami administracji rządowej, placówkami dyplomatycznymi, agencjami PR, ekspertami i organizacjami pozarządowym.
- Obserwuje trendy w komunikacji społecznej.
- Wspólnie z Ministrem oraz członkami Kierownictwa Sekretariatu Europejskiego kreuje komunikację w social mediach.
- Monitoruje i analizuje wyniki działań komunikacyjnych prowadzonych w social mediach.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zakresie komunikacji społecznej lub
internetowej lub marketingu internetowego lub public relations
- Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania Unii Europejskiej, aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w Polsce i na świecie, zasad komunikacji społecznej, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, funkcjonowania mediów społecznościowych tj. facebook, instagram, twitter, tik-tok.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, komunikacja, myślenie analityczne, współpraca, kreatywność, rzetelność
- Znajomość j. angielskiego na poziomie C1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie umiejętności: tworzenia i edycji tekstów, montowania prostych filmów, tworzenia prostych grafik
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka roboczego Unii Europejskiej (innego niż angielski) na poziomie A2
- Ukończone szkolenie z zakresu zarządzania projektami
Zobacz podobne oferty
-
Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa...