Referendarz
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151485
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca przy komputerze.
- Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: I piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową sekretariatu Departamentu, w tym: zapewnia obsługę sekretarską i asystencką dyrektora i zastępców dyrektora, monitoruje terminowość prowadzonych spraw i harmonogram spotkań kierownictwa Departamentu, zapewnia obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań kierownictwa Departamentu, koordynuje obieg korespondencji w Departamencie, w tym przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do Departamentu, zapewnia wyposażenie kierownictwa i pracowników Departamentu w materiały eksploatacyjne i biurowe, kompletuje i przechowuje dokumentację i materiały niezbędne w bieżącej pracy kierownictwa Departamentu.
- Koordynuje sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników Departamentu i współpracuje z komórką właściwą do spraw kadr, w tym w zakresie opracowywania i aktualizacji opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków, dokumentacji dotyczącej czasu pracy, obecności i planów urlopowych pracowników oraz organizowania szkoleń dla pracowników Departamentu.
- Pełni funkcję koordynatora EZD w Departamencie oraz koordynuje prace związane z archiwizacją spraw prowadzonych przez Departament.
- Prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi kierownictwa oraz pracowników Departamentu.
- Przygotowuje i aktualizuje upoważnienia i pełnomocnictwa udzielane w zakresie właściwości Departamentu oraz prowadzi ewidencję tych upoważnień i pełnomocnictw.
- Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ich ewidencję tych upoważnień pracowników Departamentu.
- Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ewidencję ww. upoważnień pracowników Departamentu.
- Realizuje zadania Departamentu związane z obsługą punktu kontaktowego tworzonego w ramach Systemu Stałych Dyżurów Ministra Aktywów Państwowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretarskiej lub administracji publicznej.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej.
- Znajomość zasad prowadzenia oficjalnej korespondencji urzędowej.
- Umiejętności i kompetencje: dobrej organizacji pracy, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, precyzyjnego przekazywania informacji, komunikatywność, rzetelność.
- [Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone kursy albo szkolenia z zakresu obsługi biura lub sekretariatu.
- Umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
- terminowe i właściwe wykonywanie sprawozdań i dokumentów sprawozdawczo planistycznych oraz zbieranie wniosków w zakresie realizowanych zakupów sprzętu; - wykonywanie sprawozdań, meldunków...
Dodano: wczoraj
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Płocku
Lokalizacja: mazowieckie / Płock
-
Warunki pracy Praca biurowa w siedzibie inspektoratu oraz na terenie Miasta Płock. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie działań nadzoru...
Dodano: 2025-05-05
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
