Referent do spraw administracyjnych
Miejski Urząd Pracy w Płocku
Referent do spraw administracyjnych
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0639
OBOWIĄZKI:
Skanowanie dokumentów, zarządzanie korespondencją biura, sporządzanie raportów, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie dokumentacji, bieżąca organizacja biura, obsługa klienta, odbieranie telefonów, wykonywanie prac według wskazań przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Płock
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki
-
Prowadzenie dokumentacji biurowej. Obsługa komputera. Wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
-
zajmowanie się sprawami obronnymi, OC, zarządzania kryzysowego, staży, praca biurowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
-
Praca przy komputerze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Uprawnienia: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD Uprawnienia: biegła obsługa komputera z...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
