Referent ds. handlu
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE
Wymagania inne:
dobra znajomość zasad obiegu dokumentów handlowych i faktur, umiejętność analizy danych oraz tworzenia raportów, dokładność, samodzielność i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy oraz komunikatywność, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Siedlce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
- wysokość wynagrodzenia do indywidualnej negocjacji
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Zobacz podobne oferty
-
Obsługa sekretariatu, urządzeń biurowych. Rejestracja korespondencji. Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej i obiegu dokumentów. Pisanie pism, korespondencji i jej wysyłanie. Obsługa poczty...
-
Główne zadania: udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej przez WUM we współpracy z działem prawnym; przygotowanie projektów decyzji odmawiających udzielania...
-
Warunki pracy Stanowisko pracy znajduje się na II/III piętrze siedmiopiętrowego budynku. Dojazd na piętra dwiema windami. Obiekt i pomieszczenia pracy spełniają wymogi zatrudnienia osób z...
