Referent
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną. Budynek przystosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Stanowisko spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencje podatników i płatników, przyjmuje i weryfikuje dokumenty wyboru form opodatkowania, gromadzi i przechowuje oraz aktualizuje dokumentację związaną z nadaniem NIP w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
- Prowadzi analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się w celu weryfikacji danych rejestracyjnych oraz monitoruje prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych.
- Prowadzi postępowania w celu odmowy nadania, unieważnienia i uchylenia numeru NIP.
- Wydaje i potwierdzenia, zaświadczenia i informacje o nadanym NIP oraz udostępnia NIP uprawnionym organom w celu potwierdzenia i udostępnienia danych.
- Ewidencjonuje dane w Centralnym Rejestrze Podmiotów - Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP) oraz udostępnia dane zgromadzone w CRP KEP w celu dostarczenia aktualnych danych do prowadzonej ewidencji podatników.
- Rejestruje i wykreśla podatników z rejestru podatników VAT i VAT-UE w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych w tym zakresie.
- Weryfikuje i rejestruje w systemie e-Deklaracje pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz zawiadamia o ich odwołaniu w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
- Prowadzi czynności sprawdzające w zakresie właściwości rzeczowej komórki w celu weryfikacji danych rejestracyjnych oraz monitoruje prawidłowości wykonywania obowiązków podatkowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa.
- Skrupulatność, dociekliwość i wnikliwość.
- Odporność na stres
- Komunikatywność
- Znajomość obsługi komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
GŁÓWNE ZADANIA tworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektów realizowanych w Narodowym Funduszu Zdrowia; opracowywanie i aktualizacja dokumentacji projektowej, w tym...
-
Warunki pracy Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek nie posiada windy i podjazdu, toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Stanowisko pracy...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa związana z przetwarzaniem dokumentów, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
