Referent
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
praca umysłowa, wykonywana w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu,
stanowisko znajduje się na II piętrze budynku,
budynek wyposażony w windę, podjazd dla osób niepełnosprawnych,
praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
praca z interesantem,
budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
praca poniedziałek 8.00. – 16.00 lub 10.00 - 18.00, wtorek - piątek 8.00-16.00 lub piątek 8.00-14.00.
Zakres zadań
- prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej, w tym przeprowadzanie kontroli oraz inspekcji budów, obiektów budowlanych, sporządzanie protokołów,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych, wynikających z ustawy Prawo budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Garwolinie,
- przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń i pism,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji
- rozpatrywanie spraw zakończenia budów,
- załatwianie skarg i wniosków w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Garwolinie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe budownictwo, prawo, administracja- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
- znajomość obsługi systemu operacyjnego i pakietu Office oraz urządzeń biurowych (xero, faks, skaner),
- wysoka kultura osobista, pracowitość, sumienność, komunikatywność, zdyscyplinowanie, lojalność, samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na wiedzę i chęć jej pogłębiania, odporność na stres.
Zobacz podobne oferty
-
praca administracyjno -biurowa, zadania z ustawy o pomocy społecznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: min. 1 rok stażu pracy w administracji...
-
Warunki pracy - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - kontakt z klientem zewnętrznym, - zagrożenie korupcją, - działanie pod presją czasu, - budynek dostosowany architektonicznie...
-
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: wejście do budynku „A" i „D" przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, węzeł sanitarny, szerokość...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
