Sales Manager
Hotel Narvil to połączenie nowoczesnego centrum konferencyjnego z luksusowym hotelem spa, wielokrotnie nagradzany za najwyższej jakości produkty i usługi. W ciągu kilku lat funkcjonowania wypracował prestiżową pozycję na rynku dzięki profesjonalnemu zespołowi wysokiej klasy specjalistów w dziedzinie hotelarstwa.
Do Twoich obowiązków należało będzie:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów MICE,
- Realizacja celów sprzedażowych w zakresie obsługi kluczowych klientów,
- Analiza zapytań, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,
- Koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z organizacją konferencji, współpraca z innymi działami w hotelu.
- Monitoring rynku oraz działań konkurencji,
- Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi.
Nasz idealny kandydat posiada:
- Umiejętność budowania oraz zarządzania relacjami z klientami.
- Minimum 1-rok doświadczenia w branży hotelarskiej (preferowane doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku).
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy w środowisku zdalnym
- Pozytywna, optymistyczna postawa, chęć uczenia się i dążenie do wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta,
- Umiejętność pracy pod presją zadań i czasu.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Samochód służbowy do użytku prywatnego,
- Motywacyjny system premiowania,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji osobistych,
- Zdobycie cennego doświadczenia,
- Atrakcyjny pakiet benefitów w tym: prywatną opiekę medyczną dla pracowników i ich rodzin , karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, posiłki pracownicze, integracje.
Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji"
Zobacz podobne oferty
-
OPIS STANOWISKA realizowanie sprzedaży na rynkach zagranicznych oraz przygotowanie dokumentacji handlowej sporządzanie ofert, faktur, zamówień i dokumentów transportowych monitorowanie statusu...
-
Twoje zadania: Obsługa sprzedaży zagranicznej (cały świat) Sporządzanie dokumentacji handlowej: oferty, zamówienia, zlecenia transportowe, dokumenty magazynowe, faktury, odprawy Monitoring...
-
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami Kompleksowe...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
