Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy Wspólnot Mieszkaniowych
Firma Emco oferuje kompleksową usługę w zakresie zarządzania nieruchomościami. Nasze usługi kierujemy do klientów oczekujących zaangażowania, profesjonalizmu, kompetencji i doświadczenia w umiarkowanej cenie. Naszą listę referencyjną i doświadczenie zdobywaliśmy pracując od 1997 roku dla firm generalnego wykonawstwa, wspólnot, spółdzielni i inwestorów prywatnych. W czasach zdominowanych przez marki o zasięgu globalnym, możemy się pochwalić, że jesteśmy firmą z polskim kapitałem i tradycją. Mamy duże doświadczenie wynikające z wieloletniej obecności na rynku budowlano – mieszkaniowym. Nasz zespół stanowią doświadczeni pracownicy posiadający najwyższe kwalifikacje zawodowe.
- prowadzenie ewidencji finansowej wspólnot mieszkaniowych,
- przygotowywanie przelewów, dekretacja wyciągów bankowych i kontrola faktur,
- wystawianie zaświadczeń oraz sporządzanie wezwań do zapłaty,
- współpraca z mieszkańcami i obsługa bieżącej korespondencji,
- wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych i analiz gospodarczych,
- archiwizowanie dokumentacji oraz bieżąca obsługa programów finansowych.
- minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale księgowości (mile widziane wspólnoty mieszkaniowe),
- znajomość programów finansowo-księgowych (preferowany SŁONIE),
- wykształcenie kierunkowe w obszarze ekonomii lub finansów,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B,
- elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji poprzez szkolenia,
- dodatki i benefity pozapłacowe, w tym telefon służbowy i paczki świąteczne,
- realną możliwość rozwoju w obszarze finansów wspólnot mieszkaniowych.
Zobacz podobne oferty
-
Udział w projektowaniu i wdrażaniu procesów finansowych, w tym w konfiguracji nowego systemu finansowego. Pełna obsługa księgowa spółki, włączając w to wystawianie i księgowanie faktur,...
-
Zadania: Aktywny udział w tworzeniu i optymalizacji procesów finansowych w firmie. Udział w testowaniu, konfiguracji i dostosowywaniu nowego systemu finansowo-księgowego. Prowadzenie pełnej...
-
Zakres obowiązków Na początku (faza wdrożenia i przejęcia): współtworzenie wraz z Finance Managerem procesów finansowych i organizacja działu finansów, aktywny udział w testowaniu,...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
