Samodzielny referent w kancelarii k/m
Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;- doświadczenie zawodowe: 4 lata;- biegła obsługa komputera;- dobra organizacja pracy;- komunikatywna znajomość języka polskiego;Praca w godzinach: 07:30 - 15:30;
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 5 520 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ Premia w wysokości 5%;+ Dodatek za wysługę lat pracy;
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie. Sporządzanie deklaracji . Sporządzanie umów, list płac, rachunków, deklaracji ZUS. Praca w Płatniku. Wymagania konieczne: Zawód:...
-
- realizacja procesów personalnych w zakresie przygotowywania dokumentów kadrowych umów, aneksów, zaświadczeń, skierowań,- sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej...
-
- terminowe i właściwe wykonywanie sprawozdań i dokumentów sprawozdawczo planistycznych oraz zbieranie wniosków w zakresie realizowanych zakupów sprzętu; - wykonywanie sprawozdań, meldunków...
