Specjalista do spraw obsługi klienta k/m
Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagania: otwartość, komunkatywna znajomość języka polskiego.Nieregularne godziny pracy: w godzinach 8.30-20.00 (sklep czynny w godzinach 9:00-19:00).Zgłoszenia: tel. 888 883 090.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 32,00 PLN
Opis wynagrodzenia:
Stawka: 32 zł/h brutto + premia od utargu po przekroczeniu minimum
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
-
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie...
