Specjalista ds. administracji
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Poziom wykształcenia- minimum średnie (mile widziane wyższe). Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), umiejętność pracy z dokumentacją i dbałość o szczegóły. Niezbędna komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
Piastów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Zobacz podobne oferty
-
Zakres czynności: Analiza, weryfikacja i skanowanie dokumentów księgowych do systemu Obsługa dokumentów przekazywanych elektronicznie Archiwizacja dokumentów Odsyłanie dokumentów do...
-
Zakres czynności: Prowadzenie prac i czynności związanych z obsługą administracyjną i sekretarską, Przyjmowanie, wpisywanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej w tym korespondencji...
-
Ustawianie sprzętu AV podczas spotkań, zarządzanie i konserwacja miejsca spotkań. Kontrolowanie stanu technicznego sal konferencyjnych, zgłaszanie awarii. Przygotowywanie stanowisk pracy dla...
