Specjalista ds. eksportu i importu
Jesteśmy firmą świadcząca usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 4000 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko pięć tysięcy osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Zarządzanie procesami eksportu i importu produktów FMCG, monitorowanie realizacji zamówień.
- Przygotowywanie dokumentów handlowych, celnych i logistycznych.
- Współpraca z zespołami sprzedaży, magazynu i administracji w codziennych działaniach.
- Udział w negocjacjach warunków handlowych i kontrola ich wdrożenia.
- Badanie rynku i poszukiwanie nowych kanałów eksportowych i importowych.
- Minimum 2 lata doświadczenia w import/eksport w sektorze FMCG.
- Dobra znajomość przepisów celnych i dokumentacji międzynarodowej.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1).
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i negocjacji.
- Wykształcenie wyższe związane z logistyką, handlem lub ekonomią.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
- Pakiet medyczny i sportowy z dofinansowaniem.
- Pracę w rozwijającej się firmie o silnej pozycji w branży FMCG.
- Zniżki pracownicze na produkty firmy.
Zobacz podobne oferty
-
Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami i dystrybutorami, sprzedawanie...
-
Główne zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i obsługa istniejących, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy,...
-
Twoje zadania: Wprowadzanie i realizacja zamówień w systemie ERP. Monitorowanie zamówień i nadzorowanie procesu sprzedaży. Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi. Aktywne...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
