Specjalista ds. HR i Office Manager (m/k/x)
Atolls to największa na świecie platforma zakupowa tworzona przez społeczność, obecna w ponad 20 krajach.
Po rebrandingu z Global Savings Group rozwinęliśmy się z dostawcy kuponów w globalnego lidera, który wspiera konsumentów na każdym etapie zakupów – od inspiracji i opinii, przez rabaty i cashback, aż po świadome decyzje zakupowe. Naszą misją jest sprawić, by zakupy były prostsze, mądrzejsze i bardziej satysfakcjonujące.
Po rebrandingu z Global Savings Group rozwinęliśmy się z dostawcy kuponów w globalnego lidera, który wspiera konsumentów na każdym etapie zakupów – od inspiracji i opinii, przez rabaty i cashback, aż po świadome decyzje zakupowe. Naszą misją jest sprawić, by zakupy były prostsze, mądrzejsze i bardziej satysfakcjonujące.
Ponad 1000 osób z 70 narodowości w 10 krajach współtworzy nasze produkty cyfrowe, które zmieniają doświadczenia zakupowe milionów użytkowników. Kultura Atolls opiera się na innowacji, współpracy i rozwoju – każdy zespół ma realny wpływ na to, jak kupują klienci na całym świecie.
Specjalista ds. HR i Office Manager (m/k/x)
Location: Warszawa
Poszukujemy Specjalisty ds. HR i Office Managera (People Operations & Workplace Experience Specialist), który dołączy do zespołu People & Culture w Warszawie.
Rola łączy zadania z obszaru HR oraz zarządzania biurem. Będziesz osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w Polsce oraz sercem warszawskiego biura – odpowiadając zarówno za sprawne procesy kadrowe, jak i za tworzenie przyjaznej atmosfery w miejscu pracy.
Zakres obowiązków – HR / People Operations:
- Kompleksowa obsługa cyklu życia pracownika – od onboardingu po zakończenie współpracy.
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej (urlopy, zwolnienia lekarskie, świadczenia dodatkowe, umowy).
- Współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych – przygotowywanie danych, weryfikacja list płac.
- Administrowanie benefitami pracowniczymi.
- Utrzymanie spójnych i aktualnych danych w systemie HRIS (Workday).
- Wdrażanie lokalnych procesów HR zgodnie z globalnymi standardami.
- Koordynacja procesów wizowych i związanych z pozwoleniem na pracę.
Zakres obowiązków – Office Management:
- Organizacja codziennego funkcjonowania biura w Warszawie.
- Współpraca z dostawcami i wynajmującym biuro.
- Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań zespołowych.
- Tworzenie przyjaznej atmosfery – dbanie o ważne okazje (urodziny, rocznice, święta).
- Koordynacja działań z innymi Office Managerami w Europie.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w HR lub People Operations, najlepiej w środowisku międzynarodowym.
- Dobra znajomość polskiego prawa pracy i praktyki kadrowej.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania priorytetami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, proaktywność i nastawienie na współpracę.
- Samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność.
- Znajomość systemów HRIS (preferowany Workday) – mile widziana.
- Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w zarządzaniu biurem i projektami – dodatkowy atut.
Proces rekrutacyjny:
- Rozmowa z rekruterem (Talent Acquisition Call).
- Spotkanie techniczne i case study z potencjalnym menedżerem.
- Finałowa rozmowa z członkami zespołu Atolls.
- Całość składa się zazwyczaj z 1–3 etapów.
Co oferujemy:
- 32 dni płatnego urlopu oraz dodatkowy dzień wolny w urodziny.
- Elastyczny model pracy hybrydowej.
- Budżet na szkolenia i dostęp do programów rozwojowych.
- Coaching w zakresie zdrowia psychicznego.
- Regularne spotkania integracyjne lokalne i globalne.
- Możliwość urlopu sabbatical po 2 latach pracy.
- Nowoczesne środowisko pracy w modelu cloud-based.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Zagrożenie korupcją Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak:...
Dodano: 2025-10-12
Transgourmet Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki
-
Twój zakres obowiązków samodzielna, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy), profesjonalna realizacja procesów HR...
Dodano: 2025-10-11
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Lokalizacja: mazowieckie / Godlewo Wielkie
-
Obsługa kadr, ewidencja dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
