Specjalista ds. jakości rozmów telefonicznych
Ogłoszenie numer: 9672712, z dnia 2025-04-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. jakości rozmów telefonicznych
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Odsłuchiwanie i ocena rozmów prowadzonych przez Call Center zgodnie z procedurami
- Weryfikacja poprawności umawianych spotkań i kontaktu doradców z klientami
- Monitorowanie działań techników i identyfikowanie ewentualnych braków w kontakcie
- Sprawdzanie poprawności raportowania spotkań przez doradców techniczno-handlowych
- Tworzenie raportów z wynikami analizy rozmów i zgłaszanie nieprawidłowości
- Sporadyczne kontakty z klientami w celu zebrania opinii na temat obsługi
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych wspierających rozwój zespołu
Wymagania
- Doświadczenie w Call Center lub w obszarze kontroli jakości obsługi klienta
- Umiejętność analizy rozmów i wyciągania trafnych wniosków
- Skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność
- Znajomość Excela na poziomie pozwalającym na analizę danych i raportowanie
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów lub coachingów
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę stacjonarną w biurze w Warszawie
- Realny wpływ na jakość obsługi klienta i funkcjonowanie zespołu
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów usprawniających procesy
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu
Zobacz podobne oferty
-
wykonywanie czynności kontrolnych, kontrola zgodności wyrobu gotowego zgodnie z planem kontroli i rysunkiem technicznym. Zgłaszanie różnic w stanie produktu, raprtowanie. Wymagania konieczne:...
-
Wykonywanie robót przygotowawczych związanych z budową sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, ciepłowniczych oraz z montażem instalacji sanitarnych. Wykonywanie robót związanych z...
-
Zadania: Przeprowadzanie oceny jakościowej produktów Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością ISO 9001 Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska ISO 14001 Sporządzanie...
