Specjalista ds. Kampanii Reklamowych Online
MTR Media działa na rynku od 1995 roku, jesteśmy więc jedną z najstarszych w kraju nieprzerwanie działających agencji reklamowych. Wszystko już widzieliśmy, nie takie kryzysy przetrwaliśmy. Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań, świeżych pomysłów, otwartych głów. Jako agencja reklamowa full-service mamy w swoich strukturach dom mediowy, agencję reklamową, agencję marketingu internetowego, doświadczenie w PR, organizacji eventów i marketingu bezpośrednim. Od wielu lat otrzymujemy najwyższe noty w przeprowadzanych przez Media Marketing Polska badaniach agencji reklamowych; odebraliśmy wyróżnienie w kategorii Agencja Roku 2022 oraz 2025; szczycimy się tytułami Diamentów Forbes 2024 i 2025. Zajrzyj na www.mtrmedia.com.pl a dowiesz się o nas więcej.
- Tworzenie i optymalizacja kampanii w kanałach online (m.in. Google Ads, DV360),
- Przygotowywanie ofert i odpowiadanie na briefy klientów,
- Współtworzenie koncepcji i realizacja projektów reklamowych.
- Min. 3-letnie doświadczenie w agencji reklamowej,
- Znajomość rynku reklamy display, video i mobile,
- Praktyczna wiedza z zakresu narzędzi Google i programmatic buying,
- Umiejętność pracy z Google Analytics,
- Komunikatywny angielski, biegły polski.
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
- Dużo swobody w działaniu i realny wpływ na projekty,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport i... nielimitowaną yerbę :)
Zobacz podobne oferty
-
Zadania Opracowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacja efektów i optymalizacja na podstawie danych sprzedażowych. Proponowanie i wdrażanie nowych strategii marketingowych w...
-
Twoje obowiązki Zarządzanie treścią i rozwojem stron www Tworzenie newsletterów i prostych automatyzacji Udział w prowadzeniu kampanii reklamowych oraz działań SEO Tworzenie cyklicznych...
-
Prowadzenie i optymalizacja kampanii online (Google Ads, YouTube, Display, afiliacja) Monitorowanie wyników, analiza danych i przygotowywanie raportów Tworzenie treści reklamowych dopasowanych do...
