Specjalista ds. komunikacji i promocji w placówce medycznej
Ogłoszenie numer: 8879581, z dnia 2024-04-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. komunikacji i promocji w placówce medycznej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnej z celami placówki.
- Organizacja i koordynacja kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych.
- Analiza rynku i konkurencji w branży medycznej.
- Zarządzanie mediami społecznościowymi oraz stroną internetową placówki.
- Monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu lub pokrewnego.
- Minimum 3 lata doświadczenia w dziale marketingu.
- Mile widziane doświadczenie w marketingu branży medycznej.
- Znajomość narzędzi marketingowych i analitycznych.
- Umiejętność twórczego myślenia i realizacji innowacyjnych pomysłów.
- Doskonała umiejętność komunikacji oraz pracy w zespole.
- Biegła znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziana obsługa programów z pakietu Adobe.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych.
- Przyjazną atmosferę w zespole.
Zobacz podobne oferty
-
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych Opracowanie, nadzór...
-
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji tworzenie projektów graficznych współpraca z firmami...
-
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy...