Specjalista ds. Marketingu Digital
Ogłoszenie numer: 9723097, z dnia 2025-04-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Marketingu Digital
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads
- Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii
- Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS
- Monitorowanie działania stron internetowych oraz rekomendowanie zmian zwiększających konwersję
- Przygotowywanie i wysyłka newsletterów
- Tworzenie landing page oraz przygotowywanie webinarów od strony technicznej
- Wdrażanie automatyzacji w systemie CRM
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu internetowym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz tworzenia skutecznych kampanii marketingowych
- Biegłość w obsłudze narzędzi: Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, GA4, GTM, GSC
- Znajomość SEO i systemu WordPress
- Dokładność oraz dbałość o szczegóły
Mile widziane
- Znajomość HTML i CSS
- Doświadczenie w pracy z CRM Dynamics 365
Oferujemy
- Pracę w zgranym, wspierającym zespole przy realizacji różnorodnych projektów
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni w biurze / 2 dni home office) po okresie wdrożenia
- Elastyczne godziny pracy – start między 7:00 a 9:00
- Opiekę medyczną w sieci Enel-Med, kartę MultiSport oraz ubezpieczenie grupowe
- Stabilne środowisko pracy, w którym ponad 20% pracowników pozostaje z nami ponad 10 lat
- osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Zobacz podobne oferty
-
Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...
-
- czynna sprzedaż,- obsługa sklepu internetowego,- projektowanie ulotek,- tworzenie grafik,- wykonywanie zdjęć,- automatyzacja reklamy,- przygotowywanie strony internetowej, Wymagania konieczne:...
-
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników...
