Specjalista ds Marketingu Handlowego
www.bakoma.pl
akoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru marketingu handlowego poszukujemy osoby na stanowisko:
- Tworzenie narzędzi trade marketingowych, ich egzekucja i ewaluacja.
- Planowanie kalendarza działań promocyjnych dla dedykowanych kanałów sprzedaży, bądź u wybranych Klientów (akcje tailor-made).
- Współtworzenie strategii w obszarze działań in-store.
- Monitorowanie branży oraz analiza działań konkurencji.
- Nadzorowanie budżetów trade marketingowych.
- Bliska współpraca z działami: Sprzedaży, Marketingu, Logistyki oraz zewnętrznymi agencjami.
- Przygotowanie materiałów promocyjnych dla dedykowanych kanałów sprzedaży.
- Analiza danych rynkowych.
- Organizacja spotkań firmowych, targów, eventów.
- Min. 3 -letnie doświadczenie w trade marketingu w branży FMCG.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami w kanale nowoczesnym
- Znajomość narzędzi trade marketingowych i ich praktycznego zastosowania.
- Zaangażowanie, kreatywne i analityczne myślenie.
- Silna orientacja na realizację celów biznesowych.
- Samodzielność oraz rzetelność w działaniu.
- Umiejętność współpracy, komunikacji i prezentacji.
- Prawo jazdy kat. B.
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point).
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Pakiet medyczny.
- Możliwość przystąpienia do programu sportowego - Multisport.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach i kursach.
- Brak dresscode.
- Stołówka pracownicza.
- Dofinansowanie do karty sportowej.
- Dodatek świąteczny.
- Parking dla pracowników.
- system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
- ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
- ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
- ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
- Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/
Zobacz podobne oferty
-
Tworzenie i realizacja działań trade marketingowych oraz ocena ich efektywności, Planowanie promocji i akcji wspierających sprzedaż w dedykowanych kanałach, Udział w opracowywaniu strategii...
-
Zakres obowiązków Planowanie i realizacja działań trade marketingowych we współpracujących sieciach drogerii na terenie Polski Tworzenie materiałów POS we współpracy z zespołem graficznym...
-
Opis Projektowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla partnerów handlowych. Tworzenie i nadzór nad materiałami POS, ich wdrażanie zgodnie z wytycznymi. Zarządzanie współpracą z...
