Specjalista ds. obsługi archiwumn, zamówień publicznych oraz rejestracji transportu
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
1. Wykształcenie min. średnie oraz min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy z dokumentacją archiwalną będzie dodatkowym atutem)2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych3. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe4. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych5. Znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów oraz zarządzania flotą transportową6. Bardzo dobra obsługa programów biurowych (MS Office) 7. Znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) oraz umiejętność ich stosowania w praktyce- Mile widziany kurs specjalistyczny kancelaryjno-archiwalny I stopnia lub wykształcenie np.: Technik archiwista- Posiada cechy osobowości takie jak: umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność, skrupulatność, dobra organizacja pracy
Mińsk Mazowiecki
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 do 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Zobacz podobne oferty
-
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:1. Samodzielne prowadzenie archiwum zakładowego.2. Pomoc przy sporządzaniu projektów umów cywilnoprawnych (umowy o...
-
Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Kadr i Płac, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w...
-
Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych...
