Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego z językiem angielskim
Tworzymy przyjazne środowisko pracy, wspieramy rozwój zawodowy swoich Pracowników, a także dbamy o środowisko naturalne. Realizujemy szereg działań o charakterze CSR-owym, ponieważ wierzymy w prowadzenie zrównoważonego oraz odpowiedzialnego biznesu.
- Obsługa bieżących zapytań od klientów firmy
- Aktywny kontakt z nowymi klientami firmy
- Przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją
- Bieżące raportowanie wyników pracy
- Umiejętność pracy samodzielnej i pod presją czasu
- Dobra znajomość MS Outlook, MS Word, MS Excel
- Mile widziane posiadanie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/ B2
- Komunikatywna znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w branży handlowej będzie dużym atutem
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym budynku produkcyjno-biurowym
- Zniżki na produkty firmowe
- Praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku (jedna zmiana)
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Prezenty jubileuszowe
- Indywidualny plan wdrożenia na stanowisko
- Prezenty świąteczne, mikołajkowe
- Parking rowerowy, duży parking samochodowy
- Imprezy integracyjne
- Nagrody pieniężne za innowacyjne pomysły
- Program polecenia pracownika
- Bony upominkowe z okazji ślubu i narodzin dziecka
- Wpływ na rozwój organizacji oraz aktywny udział w tworzeniu marki na rynku polskim i zagranicznym
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Praca w przyjaznym zespole o niekorporacyjnym charakterze
- Szkolenia
- Słodkie poniedziałki
Wyślij CV! Może czekamy właśnie na Ciebie?
Zobacz podobne oferty
-
Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych....
-
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta /...
-
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to...