Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP



Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Location: Warszawa
Opis stanowiska:
- Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
- Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
- Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
- Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
- Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
Wymagania:
- 3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
- 1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
- Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
- Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
PKO Bank Polski
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89
-
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Dodano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie /
-
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Dodano: wczoraj
Global Assistance Polska Sp. z o.o
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
