Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Ogłoszenie numer: 10170032, z dnia 2025-08-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami.
Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów.
Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta.
Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby klienta.
Wymagania
Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1.
Stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu kablem LAN.
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00 (zmiany 8-godzinne).
Wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komputerowe.
Motywacja do rozwoju i nauki.
Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
Pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna.
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą oraz prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
Zobacz podobne oferty
-
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i...
-
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
-
nadzór nad realizacją zamówień i jakością usług, bieżąca analiza danych i raportowanie wyników (ERP, Excel), koordynacja pracy zespołu oraz rozwiązywanie problemów operacyjnych, kontakt...
