Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)
Ogłoszenie numer: 9939172, z dnia 2025-06-14
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat
- Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej
- Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu
Wymagania
- Znajomość języka szwedzkiego / norweskiego / duńskiego na poziomie C1 oraz angielskiego minimum B2
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja własnej pracy
- Sprawność w poruszaniu się po systemach komputerowych i mile widziane doświadczenie z CRM
- Gotowość do pracy zmianowej – elastyczne godziny zgodne z rynkiem językowym
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 10 000–11 000 PLN brutto w zależności od języka
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Nowoczesne biuro w Warszawie lub opcja relokacji z pełnym wsparciem
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, karta sportowa
- Dofinansowanie do kursów, szkoleń i nauki języków obcych (angielski, niemiecki)
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i realna ścieżka rozwoju zawodowego
Zobacz podobne oferty
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
-
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji...
-
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana...
