Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty
Niektóre zajęcia… nie są dla nas.
Ale do innych pasujemy doskonale.
Ale do innych pasujemy doskonale.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000017383
Twój zakres obowiązków:
- Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych
- Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność wydawanych decyzji oraz poprawność zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz OWU
- Obsługa klienta z dbałością o jak najwyższe standardy, celem zwiększenia zadowolenia oraz satysfakcji klienta
Nasze wymagania:
- Masz min. 3-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta w Contact Center
- Jesteś absolwentem min. szkoły średniej
- Znasz zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Znasz produkty ofertowane przez PZU w ramach organizacji usług assistance
- Wyróżniasz się wysokimi zdolnościami interpersonalnymi
To oferujemy:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
-
obsługa klienta w języku wietnamskim za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez...
Dodano: wczoraj
Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un...
Dodano: 2024-05-19
T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe, CH King Cross
-
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone