Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Ogłoszenie numer: 10031345, z dnia 2025-07-04
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Wymagania
- Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
- Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
- Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
- Zdolność do rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
- Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Zobacz podobne oferty
-
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
-
-obsługa klienta, ofertowanie, pozyskiwanie nowych klientów , obsługa systemu handlowegoanaliza sprzedaży, raportowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
-
Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality...
