Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
Ogłoszenie numer: 10020034, z dnia 2025-07-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy
- Terminowe wykonywanie codziennych zadań
- Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
- Motywacja, entuzjazm i chęć do nauki
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i skrupulatność
Oferujemy
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie (do wyboru)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
- Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
- Kartę Multisport oraz program wellbeingowy
- Dofinansowanie do okularów i urlopów
- Program poleceń pracowniczych oraz bony okazjonalne
- Możliwość rozwoju i szkoleń w międzynarodowym środowisku
Zobacz podobne oferty
-
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
-
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
-
Obsługa klientów w języku niemieckim i angielskim (telefoniczna oraz mailowa) Odbieranie połączeń i realizacja celów jakościowych Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów obsługi...
